Angan-Angan Sekejap

urmm, ntah la nape susah sangat na pejam mata mlm nieyh, asyik teringat kat ex je, hehe.. tp suma tu mmg bukan rusuk putra da, sampai skunk putra asyik pikir sape la yg jadi pemilik rusuk putra, tadi putra ade gak terpikir, law lpas ni putra benar2 dapat org2 yg benar mncntai putra n putra pun mmg mencntai dia, putra ta nak cakap byk dah, masuk minang trus larh, hahaha.. giler berangan jauh nyer ko putra yer,, putra law da suka kat seseorg tu, mmg agak susah sikit la na suka kat org lain dah, putra ta reti larh na main2kan perasaan org perempuan nieyh, ta ase kesian kew, asyik2 perempuan dimainkan perasaan, cmna satu hari kita lak kena, naya ooo. :P..
kekadang tuh, ade kwan-kwan putra tanya kat putra "ko ni kan mmg ditakdirkan ta de awek kowt". ta pedihkan soalan tuh(tp hakikatnya pedih menusuk kalbu ooo...haha) bukan putra ta na awek, tp putra lebih suka mnyintai dalam diam, bukan pe, law mnyintai dalam diam, ta la putra kalut ngan perasaan dimainkan or ape2 pun,, seperti nyanyian stings-dalam diam ku mencintaimu tuh,,

Entah mengapa ku rasa tak menentu
Semenjak aku mengenali dirimu, sayang
Terbayang-bayang wajahmu di mataku
Hingga tersentuh rasa indah di kalbu
apakah ertinya
Aku tak tahu mengapa aku rindu
Ingin ku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hati ku
Di dalam diam aku menyintai mu
Ku harap kau faham perasaan ku
yang kini dilamun rindu pada mu
sungguhnya aku telah jatuh cinta
oh...indahnya bila bersama mu
cinta ku dengan ikhlasnya
janganlah engkau sia-siakan
harapan dan impianku

sesape yg tawu lagu ni, nyanyi sendiri dlm ati, huhu.. apepun putra na gtau, perempuan yang putra cari ta begitu berharta, ta begitu cantik, n yang penting agama islam,
andai engkau ditakdirkan 
tercipta untukku                                                                          
akan ku bimbing dikau
takkan ku persiakan dirimu

akan ku pertahankan dikau
kerna ku tahu, dirimu amanahku
akan ku pandu dirimu mengecap nikmat syurgawi
akan ku menjagamu sepertimna aku menjaga dirku..
kata-kata oleh : putra

No comments:

Post a Comment