...sekali laGI bersaME BERBUke pUASe...

akibat ketidaksabaran kak biela utk membaca blog putra, mka terpaksa la putra korbankan tidur putra sekejap untuk mem'blogging',,haha,,ok2,,straight to the point yea,,putra na kongsi ttg perancangan berbuke puase sesame yg mmg ta drancang,,huhu,,(ape punya ayat larrr.. :D ) ptg td, pukul 6 lebih, putra chat ngn kak fatin, dy tnye putra na g berbuke skali ta kat bistro, korg tawu, waktu tu putra baru bgun tidur kot, korg bygkan bgaimana seorg yg bru bgun tdur ditnya sesuatu, ta bluurr ke jdnya, haha,, tp ta pe la, setelah berulang kali membaca ayat kak fatin yg mngajak putra g berbuke puase skali ngan dye n kak biela tuh, akhirnya, putra faham juge, upanya kak fatin ajak berbuke,,hua3...(cam pe tah agyy..) ok lah ckap byk ta guna, tgk la gmbar kak fatin, kak biela,,gmbar putra ta de,putra wakilkan nasi putra je utk gnti putra bergambar,,haha...alamak lupe lak, ari ni putra g berbuke puase ngn kak piqa(abg din),kak piqa, n kak ape tah,,lupe name,,hehe..n semestinya kak biela n kak fatin skali,, atoiyaii....haa,,ok2,,tgk la gmbar2 nieyh,,::


niat putra na tgkap gambar nasi putra jew yg nieyh, tp tgk kak fatin dah possing elok dah, terpakselah ambik gmbar dye juge,,hahaha


cuber korg usha, ape yg kak biela mkn,,pnuhkan meja dy,huhu..kak biela sentiasa senyum,,ni bes tgk dy,,hahaha


ha,,nasi ni wakil putra jew,,,huhu,,lauk ikan bawal ngn daging gitu.. :P


haa, ni menu kak biela,,korg tgk pew yg kak biela mkn,,ta abeh2 ngn keli kan, na buat cmne dah favourite dy,,kn kak kn..huhu

yang ni lak nasi kak fatin,,ape dy mkn putra ta sempat usha,,haha

then apabila azan berkumandang,kitorg abehkan la,,takkan na tggu sampai sahur pulak kan,,hehe,,apapun putra na gtau something,,yg sebenarnya, putra,kak biela, n kak fatin, pergi berbuke tadi ta mndi pun,,haha..tp peduli ape, bukan syarat wajib masuk kedai makan tu mndi pu,,,hahaha,,,apepun,,we enjoy ourself.. :))

1 comment: